وبلاگ مقالات

وام ارز دیجیتال اتم یا cosmos چیست و دریافت آن به چه صورت است؟

دریافت وام ارز دیجیتال اتم (cosmos)

دریافت وام با استفاده از رمزارز یکی از جدیدترین تکنولوژی‌هایی است که به‌تازگی به ایران هم رسیده. این نوع دریافت وام که در این مقاله قصد بررسی آن را داریم دارای تفاوت‌های بسیار زیادی با وام‌دهی به شیوه‌‌ی سنتی است. وام‌دهی سنتی کار را برای درخواست‌دهنده‌ی وام معمولاً بسیار سخت می‌کند تا جایی بسیاری از افراد به‌خاطر سخت بودن بیش از حد این پروسه قید وام‌گرفتن را می‌زنند. مدت‌زمان طولانی انتظار، نیاز به ضامن (در بعضی از موارد بیش از یک عدد)، نیاز به ارائه چک و سفته و … تنها بخشی از پروسه‌ی وام‌گرفتن به شیوه‌ی سنتی است. اما در وام ارز دیجیتال و در این مقاله به طور مشخص وام ارز دیجیتال اتم، ما دیگر شاهد هیچ‌کدام از این مسائل نیستیم.

اگر شما قصد داشته باشید وام ارز دیجیتال بگیرید، نه نیازی به ضامن دارید و نه چک و سفته، وام هم در کمتر از یک روز کاری در حسابتان می‌نشیند. تنها کاری که شما خواسته می‌شود انجام بدهید وثیقه‌گذاری مقداری از ارز دیجیتالتان است. معمولاً هم بهتر این است که از آن ارزی استفاده کنید که برای بلندمدت آن هولد کرده‌اید. ما در این مقاله در تلاش هستیم شرایط دریافت وام با رمزارز اتم، تحت شبکه‌ی کازماس را بررسی کنیم و ببینیم آیا دریافت وام با استفاده از این رمزارز کار مناسبی است یا خیر.

ارز دیجیتال اتم یا کازماس چیست و دارای چه ویژگی‌هایی است؟

ارز دیجیتال کازماس یا اتم چیست و دارای چه ویژگی‌هایی است؟

اتم یک کوین محسوب می‌شود و متعلق به شبکه‌ی کازماس است. تفاوت کوین و توکن در این است که کوین دارای یک بلاک‌چین اختصاصی است (مانند بیت‌کوین، اتر) و توکن معمولاً از بستر سایر بلاک‌چین‌ها برای فعالیت استفاده می‌کند. کوین اتم در سال 2017 برای اولین‌بار عرضه شد. شبکه‌ی کازماس نیز معمولاً به‌عنوان اینترنت بلاک‌چین‌ها شناخته می‌شود.

به این دلیل که سازندگان این شبکه در تلاش بوده و هستند که میان بلاک‌چین‌ها ارتباط ایجاد کنند و هم این‌که برخی مسائل و مشکلات مربوط به آن را برطرف کنند. به شبکه‌ی کازماس بلاک‌چین 3 نیز گفته می‌شود و در بازار ارز دیجیتال از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است. کوین اتم نیز بسیار معتبر است. در کل ارزش بازار کازماس چیزی در حدود 800 میلیون دلار است و حجم روزانه‌ی معاملات این ارز نیز در روز نزدیک 250 میلیون دلار است. همین موارد این ارز را به یک گزینه‌ی ایده‌آل برای دریافت وام ارز دیجیتال تبدیل می‌کند.

دریافت وام ارز دیجیتال کازماس برای چه کسانی مناسب است؟

در کل که دریافت وام رمزارز بیشتر مناسب هولدر‌هاست. این البته باز بستگی به استراتژی شما در بازار مالی دیجیتال دارد. معمولاً افراد حرفه‌ای با توجه پشتوانه‌ی یک ارز و تحلیل خود آنها از بازار اقدام به هولد کردن یک یا چند ارز می‌کنند تا در درازمدت بتوانند به سود مد نظرشان برسند. کوین اتم نیز از آن دسته از رمز ارزها به حساب می‌آید که هم برای هولد کردن مناسب است، هم باتوجه‌به پشتوانه‌ی قوی توسط بسیاری از سامانه‌های پرداخت وام ارز دیجیتال پذیرفته می‌شود.

شرایط دریافت وام ارز دیجیتال اتم

شرایط دریافت وام این ارز دیجیتال

شرایط واقعاً ساده است. اگر به وام نیاز دارید، وارد یک سامانه‌ی معتبر ارز دیجیتال یا صرافی آنلاین شده و درخواست خود را  اینترنتی ثبت کنید. ما یعنی سامانه‌ی اعتبار شهر نیز خدمات پرداخت وام ارز دیجیتال را ارائه می‌دهیم و می‌توانید با استفاده از این لینک (دریافت وام ارز دیجیتال) به‌سادگی درخواست خود را ثبت کنید. تنها چیزی که شما در این مسیر نیاز دارید مقداری از ارز دیجیتالتان است که باید آن را به‌عنوان وثیقه قرار بدهید. اگر درخواستتان مورد قبول قرار بگیرد وام شما چه به‌صورت دلاری و چه به‌صورت ریالی، کمتر از 24 ساعت در حساب شما خواهد نشست.

مزایای دریافت وام ارز دیجیتال کازماس.

در این بخش قصد داریم تا بخشی از بهترین مزایای دریافت وام ارز دیجیتال اتم را با هم بررسی کنیم. بخشی از مهم‌ترین ویژگی‌های دریافت این وام به شرح زیر است:

  • سرعت بالا و ساده‌بودن دریافت وام

فرض کنید قصد دارید تا از سامانه‌ی سنتی مالی اقدام به دریافت وام کنید. احتمالاً اگر آشنا یا معرفی نداشته باشید باید مدت‌ها دوندگی کنید تا تازه با درخواست شما موافقت بشود، تازه پس از آن یک هفت‌خوان دیگر شروع می‌شود. از آوردن یک یا چند ضامن گرفته تا آوردن چک و سفته و دوندگی‌های بی‌شمار این مدل از وام‌گرفتن را تبدیل به یک کابوس کرده. اما در وام ارز دیجیتال فرایند درخواست شما تا رسیدنتان به پول فقط  و فقط یک روز طول می‌کشد. یک روز کجا و چند ماه کجا.

  • نرخ سود مناسب

شاید با خودتان فکر کنید که باتوجه‌به زمان کوتاه دریافت وام ارز دیجیتال احتمالاً نرخ سود یا همان بهره‌‌ی آن به‌شدت بالاست، اما واقعیت این است که این نوع دریافت وام نرخ سود خیلی متفاوتی نسبت وام سنتی ندارد. در واقع شما قرار نیست بابت این راحتی و سریع بودن بهره‌ی عجیب‌وغریبی پرداخت بکنید. پس خیالتان از این بابت نیز راحت باشد.

  • امنیت بالا

در کل وجود امنیت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فعالیت بر بستر بلاک‌چین است. این امنیت هم به دلیل شفافیت کامل و هم به دلیل دسترسی تمام اعضای یک بلاک‌چین به اطلاعات وجود دارد. همچنین کسی امکان تغییر اطلاعات ثبت شده بر روی بلاک‌چین را ندارد. در کنار این موارد نکته‌ی مهم بعدی اعتبار بالای خود کوین اتم است که خیال شما را بابت ضرر نکردن در طولانی‌مدت راحت می‌کند. نکته‌ی پایانی شاید تا همین چند سال پیش کمتر کسی فکرش را می‌کرد که روزی برسد که بتوانیم در کمتر از یک روز وام بگیریم.

اما به لطف پیشرفت تکنولوژی بلاک‌چین و رمز ارز‌ها آن روز رسیده است. شما نیز اگر که به هولد کردن رمزارزها علاقه دارید می‌توانید به‌سادگی بر روی رمز ارزتان وام بگیرید و به شکل کوتاه‌مدت نیز کسب سود بکنید. در نظر داشته باشید وام ارز دیجیتال اتم یا همان کازماس به دلیل اعتبار بالای این شبکه و حجم معاملاتی بسیار بالا گزینه‌ی خوبی برای شماست. هرچند که شما با هولد کردن هر ارز معتبر دیگری نیز قادر به دریافت وام هستید. از این که با ما در این مقاله همراه بودید از شما ممنونیم. اگر تمایل به دریافت وام ارز دیجیتال دارید از طریق این لینک به‌سادگی درخواست خود را مطرح کنید و 24 ساعته وام بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *