وبلاگ مقالات

وام بیکن اتریوم: راهنمای جامع و کامل

راهنمای جامع و کامل دریافت وام بیکن اتریوم 

این روزها و با گسترش روزافزون دنیای بلاک‌چین و رمزارز، امکاناتی پدیدآمده که تا همین چند وقت پیش به نظر محال می‌آمد. دریافت وام با استفاده از رمزارز‌ها نیز یکی از همین امکانات است. این سیستم وام‌دهی شرایطش به‌قدری از سیستم وام‌دهی سنتی راحت‌تر است که باورش کمی سخت است. اما باید قبول کنیم که تکنولوژی پیشرفت زیادی داشته. شاید واقعاً دیگر وقتش رسیده بعضی از روش‌های نوین جایگزین روش‌های سنتی بشوند. وام بیکن اتریوم هم یکی از این روش‌های نوین است.

وام بیکن اتریوم در واقع یکی از گزینه‌های جذاب برای افرادی به حساب می‌آید که در بازار رمزارز مشغول به کار هستند. بیکن اتریوم یک توکن مخصوص شبکه اتریوم 2 به حساب می‌آید. این توکن در واقع مربوط به نسل آینده‌ی بلاک‌چین‌هاست و طبق پیش‌بینی‌ها در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. هر یک عدد بیکن اتریوم ارزشی برابر با یک اتر دارد و در شبکه‌ی اتریوم 2 قرار است نقشی را ایفا کند که کوین اتر برای اتریوم 1 ایفا می‌کند.

ما در این مقاله در سعی می‌کنیم هم توضیحاتی در مورد شبکه‌ی اتریوم دو بدهیم و هم شرایط دریافت وام بیکن اتریوم را بررسی کنیم. پس با ما در این مقاله همراه باشید تا ببینیم چرا این وام، با باقی وام‌ها تفاوت دارد.

وام ارز دیجیتال چیست؟

در ابتدا بهتر است که کمی بیشتر با مفهوم وام ارز دیجیتال آشنا بشویم. در این مدل از ارائه تسهیلات شما می‌توانید تنها با وثیقه‌گذاری ارز دیجیتالتان، بدون نیاز به ضامن یا چیز دیگری، در کمتر از یک روز وام بگیرید. این فرایند در بستری غیرمتمرکز صورت می‌گیرد و توسط قرارداد هوشمند اتفاق می‌افتد.

البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که رمز ارزی که به‌عنوان وثیقه قرار می‌دهید باید معتبر باشد و پشتوانه‌ قوی‌ای داشته باشد. بیکن اتریوم از این بابت مشکلی ندارد چرا که یک رمزارز با پشتوانه قوی به شمار می‌آید. همچنین بخوانید:  11 سایت برای دریافت وام ارز دیجیتال 

دریافت  وام بیکن اتریوم

برای دریافت این وام می‌توانید هم از طریق پلتفرم‌های خارجی و هم از داخل اقدام کنید. مجموعه‌ی ما یعنی اعتبار شهر نیز از این رمزارز پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید به‌راحتی از طریق این لینک برای دریافت وام درخواست بدهید و در طی 24 ساعت کاری مبلغش را دریافت کنید.

این وام از امنیت بسیار بالایی برخوردار است به دلیل این‌که معامله‌ی شما از طریق قرارداد هوشمند منعقد می‌شود و امکان دست‌کاری‌کردن آن وجود ندارد. جدای از امنیت تضمین شده شما برای دریافت وام بیکن اتریوم نیازی به ضامن و چک و سفته ندارید.

 

مزایای وام بیکن اتریوم

 

مزایای وام بیکن اتریوم

فعالان حوزه‌ی رمزارز معمولاً برای دریافت وام از توکنی به‌عنوان وثیقه استفاده می‌کنند که برای بلندمدت سرمایه‌گذاری شده باشد. توکن بیکن اتریوم نیز باتوجه‌به این که در اصل برای شبکه اتریوم 2 ساخته شده رمز ارزی مناسب برای هولد کردن به حساب می‌آید. این خودش یکی از مهم‌ترین مزایا برای دریافت وام بیکن اتریوم به حساب می‌آید. در ادامه به بررسی باقی مزایای این وام خواهیم پرداخت:

  • راحتی دریافت وام

 سیستم‌های مالی سنتی شما برای دریافت یک وام ساده هم مدت‌زمان زیادی را در انتظار خواهید بود و هم نیاز به ضامن، چک و سفته دارید. در واقع در این سیستم وام‌گرفتن به‌هیچ‌عنوان کار راحتی نیست مقابل اما دریافت وام با استفاده از رمزارز شرایطی کاملاً متفاوت است. این وضعیت نه نیازی به ضامن وجود دارد و نه نیاز به یک ماه دوندگی و رفت‌وآمد. پس خیالتان راحت که این روش در مقایسه با انواع دیگر وام به‌شدت راحت محسوب می‌شود.

  • نرخ بهره متعارف

وام بیکن اتریوم باتوجه‌به پشتوانه‌ی قدرتمندی که دارد نرخ بهره همان سود پایینی نیز دریافت می‌کند و همین موضوع نیز یکی دلایل استقبال از بیکن اتریوم شده است.

  • امنیت بالا

خیالتان راحت باشد که با وجود یک قرارداد دیجیتال معتبر کسی نمی‌تواند کلاهبرداری یا تقلب بکند. باتوجه‌به آینده‌ی روشن بیکن اتریوم، احتمال خیلی زیادی وجود دارد که ارزش رمزارز شما نیز پیشرفت قابل‌توجهی بکند. پس با خیال راحت برای دریافت این وام اقدام کنید.

البته شما باید همواره این نکته را نیز مدنظر قرار بدهید که اگر ارزش رمز ارزی که به‌عنوان وثیقه‌ قرار داده‌اید افت عجیبی را تجربه بکند و ارزشش از ارزش وام سودش کمتر بشود، به وام‌دهنده تعلق می‌گیرد و از مالکیت شما خارجی می‌گردد.

 

اتریوم 2 چیست؟

 

اتریوم 2 چیست؟  

 سرعت تغییرات درجهان امروز به‌شدت بالا رفته. مخصوصاً در حوزه تکنولوژی. اتریوم نیز به‌عنوان یکی از غول‌های حوزه رمزارز در تلاش است تا همواره خودش را در به‌روزترین حالت نگه دارد و از باقی رقبای قدرتمند عقب نماند. یکی از مشکلات اصلی اتریوم مربوط می‌شود به کارمزد بالای دریافتی که با افزایش تعداد تراکنش به وجود آمده. اتریوم نیز به‌خوبی آگاه است که اگر می‌خواهد در ادامه‌ی مسیر همچنان پیش‌گام باشد باید مشکلاتی ازاین‌دست را برطرف بکند.

البته که اتریوم با معضلات دیگری نیز روبه‌رو است و در نهایت برای رفع تمام این مشکلات شروع به ساخت شبکه‌ی اتریوم 2 کردند که قرار است انقلابی باشد در حوزه‌ی رمزارز و بلاک‌چین. بیکن اتریوم نیز رمز ارزی است که احتمالاً با راه‌اندازی اتریوم 2 به ارزش واقعی خودش خواهد رسید و تا آن موقع رمز ارزی مناسب برای هولد کردن محسوب می‌شود.

نکته‌ آخر

 شاید اگرچند سال پیش به کسی می‌گفتید که وامی وجود دارد که در 24 ساعت به دست شما خواهد رسید و نه نیاز به ضامن دارد نه بهره‌ی بالایی دارد احتمالاً به شما می‌خندید. اما امروزه ما به‌خوبی فهمیده‌ایم که تکنولوژی با چه سرعتی در حال پیشرفت است و همین پیشرفت است که زندگی ما را بسیار راحت کرده. در نهایت باید گفت اگر که اهل هولد کردن رمزارز هستید از وام بیکن اتریوم غافل نشوید. چرا که این رمزارز آینده‌ی روشنی دارد. از این که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید از شما سپاس گذاریم.

 

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *