وبلاگ مقالات

وام بیت کوین کش (BCH) + راهنمای دریافت

راهنمای دریافت وام بیت کوین کش (BCH)

اگر تابه‌حال نسبت به دریافت وام از یک بانک یا مؤسسه‌ی مالی اقدام کرده‌اید، به‌خوبی می‌دانید که این پروسه چقدر زمان بر، پیچیده و طاقت‌فرساست. همین موضوع باعث شده تا وام‌گرفتن برای بسیاری از افراد به موضوعی ترسناک تبدیل بشود. اما خبر خوب این است که دیگر نیازی نیست برای دریافت وام این‌همه سختی بکشیم. با پیشرفت تکنولوژی و افزایش استفاده از ارز دیجیتال، شما می‌توانید با استفاده از دارایی دیجیتالتان وام دریافت کنید. آن هم به‌سادگی و با سرعتی بسیار بالا. با ما در این مقاله همراه باشید تا شرایط دریافت وام BCH یا همان بیت کوین کش را با هم بررسی کنیم.

بیت کوین کش چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

بیت کوین کش چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

بیت کوین کش در سال 2017 و به‌منظور رفع برخی از مشکلات توسط شرکت سازنده‌ی بیت کوین به وجود آمد. مهم‌ترین تفاوت بیت کوین و بیت کوین کش (BCH) این است که بیت کوین کش سرعت بیشتر و کارمزد کمتری دارد. این ارز دیجیتال باتوجه‌به پشتوانه‌ی به‌شدت قوی و معتبری که دارد یکی از بهترین گزینه‌ها برای دریافت وام است.

دریافت وام BCH

دریافت وام BCH

معمولاً افراد برای فعالیت در بازار رمز ارز‌ها استراتژی‌های متفاوتی دارند. عده‌ای از استراتژی‌های کوتاه‌مدت استفاده می‌کنند و معمولاً یک رمزارز را به مدت طولانی نگهداری نمی‌کنند. از سوی دیگر عده‌ای نیز با استراتژی‌های بلندمدت و نگه‌داشتن یک یا چند رمز در زمانی طولانی کسب سود می‌کنند. به این افراد هولدر نیز گفته می‌شود. دریافت وام با یک رمزارز مانند بیت کوین کش بیشتر مناسب این دسته‌ی دوم یا به‌اصطلاح هولدر‌ها می‌باشد. دلیل این موضوع هم این است که در این وضعیت شما می‌توانید با استفاده از سرمایه‌گذاری بلندمدت خود، بتوانید سودی کوتاه‌مدت نیز کسب کنید. ‌ها

شرایط دریافت وام بیت کوین کش

اگر شما نیازی به دریافت وام دارید، می‌توانید به‌سادگی و توسط یک صرافی یا پلتفرم ارز دیجیتال که مورد اعتمادتان قرار دارد این کار را انجام بدهید. برای این امر شما نیاز دارید تا بیت کوین کش خود را به‌عنوان وثیقه قرار بدهید و در مدتی بسیار کوتاه وام خود را دریافت کنید. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که ارزش وثیقه‌ی شما باید بیشتر از مقدار وام درخواستی‌تان باشد. با این روش هم سرمایه شما محفوظ می‌ماند و هم در کمتر از یک روز وام خود را دریافت می‌کنید.

اگر در این مورد سؤالی برایتان پیش‌آمده یا درخواست وام دارید با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.

مزایای دریافت وام بیت کوین کش

دریافت وام به این روش دارای مزایای بسیار زیادی است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به‌سهولت درخواست و سرعت بالا اشاره کرد. همین عوامل و مزایای دیگری که در ادامه خدمتتان عرض خواهیم کرد دریافت وام بیت کوین کش را به یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای متقاضیان تبدیل کرده. در ادامه با ما همراه باشید تا بخشی از این مزایا را در کنار هم بررسی کنیم.

  • سرعت دریافت وام

فرایند دریافت وام از بانک‌ها و یا مؤسسات مالی معمولاً بیشتر از یک ماه طول می‌کشد و برای دریافت آن نیز شما باید کارهای زیادی از جمله پیدا کردن ضامن و … انجام بدهید. همچنین برای دریافت وام احتمالاً بارهاوبارها نیاز دارید تا به شکلی حضوری به بانک بروید. اما در مورد دریافت وام با بیت کوین کش به‌هیچ‌عنوان از این خبر‌ها نیست. در این روش شما بدون نیاز به مراجعه‌‎ی حضوری و در هر ساعتی از شبانه‌روز و در هر نقطه‌ای از جهان می‌توانید درخواست دریافت وام بدهید و مبلغ دریافتی نیز در کمتر از 24 ساعت در حسابتان است.

برای همه‌ ما پیش‌آمده که در زمانی کم نیازی فوری به نقدینگی پیدا ‌کنیم و با این روش قطعاً بسیاری از مشکلاتمان بر طرف خواهد شد. همچنین این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که این سرعت بالای پرداخت وام به معنای دریافت سود بالاتر نیست. دریافت وام BCH با همان بهره‌ی عادی و متعارف اتفاق می‌افتد.

 

 

سادگی دریافت وام BCH

  • سادگی دریافت وام BCH

برای دریافت این وام شما تنها چیزی که نیاز دارید موجودی بیت کوین کش شماست. در این روش نه نیازی به ضامن دارید و نه نیاز است مدارکی به جایی ارائه بدهید. هیچ نیازی به حضور فیزیکی شما هم نیست. در واقع شما می‌توانید با لباسی راحتی و در خانه‌ی خودتان، در هر ساعتی که دلتان بخواهد برای دریافت وام اقدام کنید و تسهیلات شما چند ساعت بعد خدمتتان ارائه بشود. در واقع این روش همین‌قدر ساده و راحت قابل انجام است.

  • نرخ سود مناسب

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دریافت وام بیت کوین کش نرخ سود یا همان بهره‌ی کم آن است. در این حالت باتوجه‌به حذف‌شدن بسیاری از موارد موردنیاز در وام‌های سنتی نرخ سود وام نیز پایین‌تر می‌آید. امروزه بیشتر صرافی‌های آنلاین و پلتفرم‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات وام، نرخ سور افزوده‌شان تنها بین 2 تا 5 درصد است که رقم بسیار مناسبی به حساب می‌آید. این نرخ بهره در مقایسه با وام‌های سنتی که به‌عنوان‌مثال توسط بانک ارائه می‌شود کمتر است و باعث می‌شود افراد زیادی از این نوع وام استقبال کنند.

 

 

امنیت بالای وام بیتکوین کش

  • امنیت بالا

برای انجام یک معامله‌ی مالی، برای هر دو طرف امنیت مهم‌ترین موضوع به حساب می‌آید. دلیل این امر نیز مشخص است، ترس ازبین‌رفتن سرمایه. اما جای نگرانی نیست. چرا که وام‌های ارز دیجیتال و در اینجا به طور مشخص بیت کوین کش، امنیتشان بر پایه سیستم غیرمتمرکز مالی (DeFi) بنا شده. در این سیستم شما بر اساس به یک قرارداد دیجیتال معامله می‌کنید و تمامی اطلاعات این معامله بر روی بلاک چین ثبت می‌شود. این اطلاعات هم برای همه قابل‌مشاهده است و هم امکان تغییر و دست‌کاری آن وجود ندارد.

این قرارداد دیجیتال هنگامی که شما مبلغی از دارایی دیجیتالتان را به‌عنوان وثیقه قرار می‌دهید، امکان خریدوفروش آن چه توسط شما و چه ارائه‌دهنده را مسدود می‌کند. پس شما خیالتان راحت است که از دارایی شما توسط قرارداد دیجیتال حفاظت می‌شود. همین موضوع هم باعث شده تا افراد زیادی تا به امروز با خیال راحت اقدام به دریافت وام بیت کوین کش کنند. این‌ موارد تنها بخشی از ویژگی‌های دریافت این تسهیلات می‌باشد. برای دریافت وام ارز دیجیتال بیت کوین کش اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

نکته پایانی

در واقع نتیجه کاملاً مشخص است. این روش دریافت وام در واقع هدیه‌ی پیشرفت تکنولوژی به ماست. تا همین چند سال پیش شاید واقعاً برای بسیاری از ما دریافت وام به این سادگی چیزی شبیه یک رؤیا بود. بسیاری از ما تجربه‌ی این را داشته‌ایم که در مواقع اضطراری نیاز به پول پیدا کرده‌ایم؛ اما راهی برای دریافت آن به شکل قانونی و امن و سریع وجود نداشته.

مجموعه ما یعنی اعتبار شهر نیز در تلاش است برای شما بستری فراهم کند تا بتوانید به شکلی امن در سریع‌ترین زمان ممکن وام دریافت کنید. پس اگر در هر زمان نیازی به دریافت وام پیدا کردید با این لینک به صفحه دریافت وام ارز دیجیتال هدایت خواهید شد. از این که تا پایان این مقاله با ما بودید از شما ممنونیم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *