وبلاگ مقالات

وام پنکیک سواپ با وثیقه آن (pancake swap) + راه های دریافت

دریافت وام با وثیقه پنکیک سواپ pancake swap

یکی ازصرافی­‌های غیر متمرکز ارز دیجیتال، وام پنکیک سواپ بوده و توکن اصلی آن کیک cake است. توکن­‌های این صرافی برای سپرده گذاری و توکن­‌های غیرمثلی کاربرد دارد. اگر قصد سرمایه گذاری در این بازار را دارید تنها در صورتی سود می­‌کنید که در زمان درست و با قیمت مناسب اقدام کنید. برای دریافت تسهیلات از این صرافی کافیست مراحل ثبت نام را انجام داده و تسهیلات خود را دریافت کنید. بهتر است پیش از دریافت تسهیلات زمان وام، سایت وام‌دهی ارز دیجیتال سقف کاهش قیمت، و بازپرداخت را چک کنید.

وام پن کیک

توکن کیک cake

این توکن  در سال 2020 عرضه شده و رتبه 64 را در بازار دارد. قیمت این توکن تا سال 2030 انتظار می­‌رود به 55 دلار برسد؛ که البته بین 51 تا 59 دلار متغیر خواهد بود. این توکن نوعی جایگزین برای اتریوم است، چرا که سریع تر و ارزان تر از اتریوم می‌­باشد و روی بستر زنجیره BNB است و مزیت آن انجام تراکنش‌­های بیشتر و داشتن حاشیه سود بیشتر برای سرمایه گذاران و تریدرها است. این توکن از برخی کیف پول­‌ها پشتیبانی می­‌کند. این کیف پول­‌ها عبارتند از: WalletConnect، MathWallet، TokenPocket، TrustWallet، MetaMask.

مزایای توکن کیک

دریافت تسهیلات از جمله مزایای داشتن ارز دیجیتال است. همچنین از صرافی وام پنکیک سواپ می‌توانید تسهلات خود را دریافت کنید. دریافت تسهیلات از این صرافی مزیت­‌های خود را داشته که به شرح زیر است: توکن این صرافی، یعنی توکن کیک cake کارمزد کمتری دارد. از سوی دیگر پتانسل رشد این صرافی بالا است. هر چه توکن ارزش این صرافی بیشتر شود، سرمایه شما نیز افزایش می‌­یابد. ایجاد فرصت برای داشتن درامد غیرفعال با این توکن دور از انتظار نیست؛ چرا که از لحاظ تکنیکی وضعیت خوبی دارد.

از آنجایی که تقاضا برای دریافت این تسهیلات زیاد است، می­‌توان به قابل اعتماد بودن آن پی برد. درضمن دریافت تسهیلات در کوتاه ترین زمان ممکن امکان پذیر است؛ ورود و خروج به این بازار نیز بسیار ساده تر از دیگر رمزارزها است. گفته می‌­شود که رمز ارزهای دیگر نمی‌­توانند چنین ادعایی داشته باشند. به همین دلیل وام وام پنکیک سواپ برای ما تبدیل به گذینه‌ای ایده آل می‌شود

اصطلاحات تخصصی

شروع فعالیت در هر زمینه ای نیازمند آگاهی و دانش زمینه ای است. برای کسب سود و جلوگیری از ضرر نیز دانستن اصطلاحات تخصصی این حوزه الزامی است. چرا که بدون اطلاعات لازم نمی­‌توان فهم عمیقی از فعالیت و پروسه آن پیدا کرد. یکی از این اصطلاحات LTV است. به نسبت ارزش وام پنکیک سواپ نسبت به توکن­‌های کیک، LTV می­‌گویند. ارزش LTV  وام­‌ ارز دیجیتال همواره باید سنجیده شوند، چرا که ارزش وثیقه گذاشته شده در بازار، باید در حدی باشد که بدهی‌­ها پرداخت شوند.

از دیگر اصطلاحات می­‌توان به LTV Liquidation اشاره کرد. این اتفاق زمانی می­‌افتد که مقداری از وثیقه شما برای پرداخت مقداری از بدهی شما فروخته می‌­شود. اگر ارزش LTVها به حالت اولیه بازگردد، توکن­‌ها برگردانده می­‌شوند. میزان بهره  تسهیلات نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارتند از: پلتفرم دریافت تسهیلات و مبلغ و مدت تسهیلات دریافتی. به طبع هر چه مدت زمان در نظر گرفته شده برای بازپرداخت تسهیلات بیشتر باشد، مقدار بهره نیز بیشتر خواهد بود.  پس هنگام دریافت وام پنکیک سواپ حواستان به این موضوع هم باشد.

ساز و کار پنکک سواپ pancake swap

ساز و کار پنکیک سواپ pancake swap

پنکیک سواپ نوعی توکن است که قابلیت دریافت درامد غیرفعال با آن وجود دارد. در ضمن ارزش آن رو به رشد بوده و برای انوع سرمایه گذاری مناسب است. مراحل این سرمایه اینگونه است که شما سرمایه­‌های خود را در این استخر نقدینگی سرمایه گذاری می­‌کنید. سپس توکن را دریافت و در نهایت پاداش خود را نیز دریافت می‌­کنید. افراد دیگری که می­‌خواهند از این استخر نقدینگی استفاده کنند، مبلغی را به پلتفرم DeFi پرداخت می­‌کنند. سپس این مبلغ بین دیگر افراد موجود در این استخر نقدینگی، تقسیم می­‌شود.

کاربردهای توکن­های پنکیک سواپ برای کسب سود

با استفاده از توکن­‌های پنکیک نیز می­‌توان سود به دست آورد. روش‌­های مختلفی برای اینکار وجود دارد. برخی از آ­ن‌ها عبارتند از: ترید کردن، کِشت سود yield farming، سهام گذاری یا stake، NFT و لاتاری. Trading این سیستم از ترید با توکن­‌های BEP-20 پشتیبانی می­‌کند. در ضمن توکن­‌های LP نیز در اختیار تامین کنندگان نقدینگی قرار داده شده و ترید کردن با دیگر توکن­‌های BEP را فراهم می­‌کند.

کشت سود یا همان Yield farming

شما می‌­توانید با کشت سو، سود خوبی بدست آورده و برگشت سرمایه را نیز برای شما به همراه دارد. با در دست داشتن توکن‌­های LP، وارد پلتفرم پنکیک سواپ می‌­شوید؛ با اینکار توکن­‌های کیک را بدست می­‌آورید. به زبان ساده تر در این روش با نگه داشتن سرمایه در این پلتفرم، پاداش دریافت می­‌کنید، به این پروسه کشت و جمع کردن سود آن، برداشت می­‌گویند.

Staking یا همان سهام گذاری

ترید کردن توکن­‌های LP و دریافت سود از سوی آن‌­ها، به سادگی امکان پذیر نبوده و بسیاری از افراد سهام گذاری را انتخاب می­‌کنند. در پنکک سواپ، شما ارزهای cake خود را در استخر SYRUP،  سهام گذاری کرده تا پاداش بیشتری دریافت کنید. دریافت این پاداش‌­ها نه تنها با توکن­‌های کیک، بلکه با دیگر توکن­‌های BEP نیز امکان پذیر است. فرق سهام گذاری با کشت در این است که در استیک کردن، شما سرمایه خود را برای مدت مشخصی در این پلتفرم نگه می‌دارید.

NFT PANCAKE SWAP

NFT

NFT مخفف non-fungible tokens است. در این فرایند شما نوع خاصی از NFT را می‌برید که برای ترید و سهام گذاری کاربرد دارد.

Lottery

پلتفرم پنکیک سواپ، 4 لاتاری در روز داشته و مدت زمان هر کدام 6 ساعت است. برای شرکت در این لاتاری همانند دیگر لاتاری‌­ها به بلیط نیاز دارید. بدین منظور با توکن کیک یک بلیط می­‌خرید. در صورت برنده شدن یک NFT دریافت می­‌کنید. پنکیک سواپ یک استخر دیگری به نام Pottery  دارد. در این پروسه شما cake خود را به مدت 10 هفته سهام کرده و در حالی که Yield farming خود را انجام داده اید، شانسی برای دریافت یکی از prize pot­­ها ایجاد می­‌کنید.

پنکیک سواپ نوعی صرافی غیر متمرکز ارز دیجیتال بوده و توکن اصلی اش cake نام دارد. این توکن رتبه 64 را در بازار داشته و برای کسب سود از آن استفاده می­‌شود. روش‌­های کسب سود در این پلتفرم متنوع است. البته برای انجام آن­‌ها باید اطلاعات زمینه ای داشته باشید. انجام ترید و سهام گذاری با توکن کیک، خالی از لطف نیست، چرا که افزایش ارزش آن در سال‌­های آینده پیش بینی شده است. در ضمن این کیف پول از برخی کیف پول­‌ها پشتیبانی ­می‌­کند. در کل با دریافت وام پنکیک سواپ می‌توانید تجربه‌ی جالبی از وام گرفتن را نیز به دست بیاورید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *